فروش گیربکس نو و استوک چینی و وارداتی

فهرست مطالب

0
(0)

 انواع گیربکس اتوماتیک وارداتی و چینی

 

  1. نمایندگی فروش گیربکس های نو اتوماتیک خودرو های CHERY TIGGO

1. گیربکس نو تیگو 5

در تیگو 5 نیز همانند اریزو 5 معمولی و توربو گیربکس CVT 19 که 7 دنده می باشد بکار رفته است این نوع گیربکس از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا استحلاک بسیار کمتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد برای آشنایی بیشتر با گیربکس تیگو 5 کلیک کنید. برای استعلام قیمت گیربکس نو و گیربکس استوک تماس بگیرید.

 

2. گیربکس نو تیگو 7

تیگو 7 گیربکس DCT دابل کلاچ خشک بهره میبرد که 7 دنده می باشد  این نوع گیربکس از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا شتاب بیشتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد برای آشنایی بیشتر با گیربکس تیگو 7 کلیک کنید. برای استعلام قیمت گیربکس نو و گیربکس استوک تماس بگیرید.

تعمیر گیربکس تویوتا کمری در تهران - تعمیرکارچری

3. گیربکس نو تیگو 7 پرو

تیگو 7 پرو  گیربکس CVT 21 که 9 دنده می باشد در تیگو 7 پرو بکار رفته است این نوع گیربکس نسخه ارتقا یافته گیربکس CVT 19 می باشد که از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا استحلاک بسیار کمتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد برای آشنایی بیشتر با گیربکس تیگو 7 پرو کلیک کنید. برای استعلام قیمت گیربکس نو و گیربکس استوک تماس بگیرید.

 

گیربکس-بازتیگو5

4. گیربکس نو تیگو 8

در تیگو 8 نیز همانند اریزو 6 GT  و اریزو 8 گیربکس DCT دابل کلاچ تر بهره میبرد که 7 دنده می باشد  این نوع گیربکس از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا شتاب بیشتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد. برای اشنایی بیشتر با خودرو تیگو 8 کلیک کنید. برای استعلام قیمت گیربکس نو و گیربکس استوک تماس بگیرید.

 

گیربکس نو خودرو های CHERY ARRIZO

1. گیربکس نو آریزو 5:

گیربکس CVT 19 که 7 دنده می باشد در اریزو 5 بکار رفته است این نوع گیربکس از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا استحلاک بسیار کمتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد برای آشنایی بیشتر با گیربکس اریزو 5 کلیک کنید. برای استعلام قیمت گیربکس نو و گیربکس استوک تماس بگیرید.

 

2. گیربکس نو آریزو 5 توربو

در اریزو 5 توربو نیز همانند اریزو 5 معمولی گیربکس CVT 19 که 7 دنده می باشد در اریزو 5 بکار رفته است این نوع گیربکس از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا استحلاک بسیار کمتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد برای آشنایی بیشتر با گیربکس اریزو 5 کلیک کنید. برای استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

3. گیربکس نو آریزو 5 FL

در اریزو 5 FL نیز همانند اریزو 5 معمولی و توربو، گیربکس CVT 19 که 7 دنده می باشد در اریزو 5 بکار رفته است این نوع گیربکس از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا استحلاک بسیار کمتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد برای آشنایی بیشتر با گیربکس اریزو 5 کلیک کنید. برای استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

4. گیربکس نو آریزو 6

در اریزو 6 نیز همانند اریزو 5 معمولی و توربو، گیربکس CVT 19 که 7 دنده می باشد در اریزو 6 بکار رفته است این نوع گیربکس از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا استحلاک بسیار کمتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد برای آشنایی بیشتر با گیربکس اریزو 6 کلیک کنید. برای استعلام قیمت گیربکس نو و گیربکس استوک تماس بگیرید.

 

5. گیربکس نو اریزو 6 پرو

در اریزو 6 پرو  گیربکس CVT 21 که 9 دنده می باشد در اریزو 6 بکار رفته است این نوع گیربکس این نوع گیربکس نسخه ارتقا یافته گیربکس CVT 19 می باشد از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا استحلاک بسیار کمتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد برای آشنایی بیشتر با گیربکس اریزو 6 کلیک کنید. برای استعلام قیمت گیربکس نو و گیربکس استوک تماس بگیرید.

 

6. گیربکس نو اریزو 6 GT

در اریزو 6 GT  گیربکس DCT دابل کلاچ تر بهره میبرد که 7 دنده می باشد  این نوع گیربکس از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا شتاب بیشتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد برای آشنایی بیشتر با گیربکس اریزو 6 کلیک کنید. برای استعلام قیمت گیربکس نو و گیربکس استوک تماس بگیرید.

 

تعمیر موتور تیگو 7 در تهران - تعمیرکارچری

7. گیربکس نو اریزو 8 پرو

در اریزو 8 نیز همانند اریزو 6 GT گیربکس DCT دابل کلاچ تر بهره میبرد که 7 دنده می باشد  این نوع گیربکس از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا شتاب بیشتری نسبت به سایر گیربکس خودروهای دیگر می باشد. برای استعلام قیمت گیربکس نو و گیربکس استوک تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *