تعمیر لاماری ایما در تهران

تعمیر لاماری ایما در تهران یکی از خدماتی است که می توانید از تعمیرکارچری دریافت نمایید. تعمیرات خودروی لاماری به شکل کاملا تخصصی و حرفه ای توسط مجموعه ما انجام خواهد شد و دارای ضمانت تعمیرات خودرو می باشد. خودروی لاماری ایما یک خودروی چینی می باشد که توسط کارشناسان مجموعه تعمیرکارچری تعمیر خواهد شد

فهرست مطالب

تعمیر مالاری ایما در تهران

تعمیرگاه لاماری تهران شامل تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی، برق و آپشن خودرو می باشد. افزون بر این لوازم استوک و صافکاری نقاشی لاماری هم برایتان انجام می دهیم. هزینه و زمان انجام دادن این خدمات خیلی مناسب بوده و به وسیله کارشناسان حرفه ای و متخصص ما انجام خواهد شد.

تعمیرگاه مالاری در تهران

خودروی لاماری عماد از برند خودروی دانگ فنگ به ویژه مدل T5 Evo نشات می گیرد. اما به دلیل محدودیت در واردات خودرو، این خودرو توسط شرکت آرین پارس موتور مونتاژ و با برند لاماری و نام ایما به بازار عرضه شد. این خودرو که در اصل یک خودروی چینی است، محبوبیت قابل توجهی در بین علاقه مندان به خودروهای کراس اوور یا SUV در این کشور به دست آورده است.

در نتیجه افزایش تعداد این خودروها در منطقه، مرکز تعمیرات خودرو Lamari Fixup راه حل های تعمیر و نگهداری این گونه خودروها را ارائه می دهد. متخصصان ماهر و آگاه در تعمیرگاه تعمیرکارچری تعمیرات خودرو لاماری عماد را با تخصص انجام می دهند. آنها درک کاملی از طراحی و مکانیک خودروهای چینی تولید شده در ایران دارند.

دارندگان خودروهای ایما لاماری در تهران و حومه می توانند از خدمات تعمیراتی که توسط تعمیرگاه تعمیرکارچری که در تهران واقع شده است، از خدمات آن مانند تعمیر گیربکس خودروی خارجی استفاده کنند. این مرکز با ارائه خدمات گسترده ای برای خودروهای ایما لاماری، نیازهای صاحبان خودروهای خارجی را برآورده می کند.

تعمیرات لاماری در تهران مجموعه ای از خدمات از جمله تعمیر موتور و گیربکس اتوماتیک خودرو را در بر می گیرد. علاوه بر این، تعمیر لمینیت جلو نیز با نهایت حرفه ای انجام می شود. این تعمیرات توسط تکنسین های ماهر و با گارانتی انجام می شود. در نتیجه، صاحبان خودرو می توانند با اطمینان به این موسسه مراجعه کنند تا از این خدمات استثنایی استفاده کنند.

تعمیرگاه لاماری ایما در تهران - تعمیرکارچری

تعمیر موتور لاماری ایما در تهران

توجه به این نکته مهم است که موتور این وسیله نقلیه برای یک SUV کمی ضعیف است، اما برای یک خودروی کراس اوور مناسب است. استفاده و نگهداری صحیح از موتور لاماری می تواند نیاز به تعمیرات گسترده را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

در صورتی که شما با مشکل مونتاژ و موتوری دسته پنجه نرم کنید می توانید سری به وبسایت ما بزنید و از خدمات ما نهایت استفاده را ببرید و با کمترین هزینه بهترین خدمات را در دسترس داشته باشید. در مقاله قبلی در مورد تعمیر موتور خودروی اریزو 6 توضیحاتی دادیم. 

تعمیر گیربکس لاماری ایما در تهران

لاماری عماد مجهز به گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه است که به عنوان دیفرانسیل جلو (FWD) عمل می کند. تعمیرگاه تخصصی در تعمیر گیربکس اتوماتیک با ارائه خدمات بسیار تخصصی. با این حال، گزارش های اخیر مشکلاتی را در بخش گیربکس خودروهای Lamari Ima برجسته کرده اند، از جمله:

  • سرو صدای گیربکس در عوض کردن دنده ها
  • گاز هرز خوردن پپایی
  • تاخیر در عوض کردن دنده ها
  • نشتی روغن از گیربکس
  • گیر کردن متداوم دنده ها
  • لرزش خودرو و ابتدای حرکت عوض دنده

در صورتی که هریک از این موارد دیده شد باید تعمیر گیربکس لاماری انجام شود. در تعمیر گیربکس لاماری اول باید موارد فوق را تشخیص و در تلاش باشید که این عیب ها را برطرف نمایید، بعد از ان که مشکل حل شد تعمی گیربکس لاماری در تهران انجام پذیر است و می توانید این کار را انجام بدهید. در آخر بعد از تعمیر کردن و تست دوباره و عیب یابی آن به دست کارشناسان ما انجام می پذیرد.

تعمیر گیربکس لاماری در تهران - تعمیرکارچری

تعمیر جلوبندی لاماری در تهران

دیفرانسیل جلو ماشین را به حرکت در می آورد و نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند و حرکت را آغاز می کند. در نتیجه، سیستم تعلیق جلوی خودروهای دیفرانسیل جلو نسبت به خودروهای چهار چرخ متحرک استرس بیشتری را تجربه می‌کند.

جلوبندی لامار نیاز به توجه دقیق برای مسائل مختلف مانند نویز، لرزش و انحراف دارد. در صورت مشاهده هر گونه مشکلی، در حین عیب یابی و تست، جلوی لمینت باید با تایید کارشناس تعمیر شود.

سرویس دوره ای لاماری ایما در تهران

خودروهای خارجی به دلیل ارزش بالاتر در مقایسه با خودروهای داخلی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند. علاوه بر این، با توجه به ماهیت گران قیمت تعمیرات و تعویض قطعات، سرویس‌های روتین برای این خودروها ضروری است.

در طول تعمیر و نگهداری معمولی که سالانه یا دو سال یکبار انجام می شود، یک بازرسی فنی و بصری جامع از کل خودرو انجام می شود. این بازرسی امکان تشخیص زودهنگام مشکلات احتمالی را قبل از تشدید آنها فراهم می کند. در صورت شناسایی قطعات آسیب دیده یا مشکل، به سرعت تعمیر خواهند شد.

آپشن های لاماری ایما

همانطور که قبلا گفته شد، خودروی متعلق به لاماری ایما به ویژگی های خاصی مجهز است. اگرچه ممکن است این ویژگی‌ها برای یک خودروی مدل جدید منحصر به فرد در نظر گرفته نشوند، اما مطمئناً تجربه کلی رانندگی را افزایش می‌دهند. در زیر برخی از گزینه های پیش فرض موجود در خودروی ایما آمده است:

  1. کروز کنترل
  2. کنترل کشش
  3. سنسور عقب
  4. اتولایت
  5. دی لایت
  6. چراغ خوش آمد گویی
  7. صفحه نمایش
  8. دوربین عقب
  9. ورود بدون دکمه
  10. سانروف

صافکاری و نقاشی لاماری در تهران

طراحی منحصربفرد بدنه خودروی لاماری نیازمند تخصص یک پولیش و نقاش حرفه ای برای تعمیر هرگونه آسیب فیزیکی است.

مجموعه تعمیرکارچری متشکل از متخصصان ماهر و با تجربه است که در صاف کردن و رنگ آمیزی لاماری تخصص دارند. این سرویس خاص یک امتیاز اضافی در تعمیر ایما لاماری محسوب می شود. کارهایی مانند صاف کردن بدون رنگ با استفاده از ابزار صاف کردن PDR انجام می شود.

 

خدمات تعمیرکارچری در تعمیرگاه لاماری ایما در تهران

  1. تعمیر موتور لاماری در تهران
  2. تعویض روغن گیربکس لاماری در تهران
  3. تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق لاماری در تهران
  4. تعمیر گیربکس لاماری ایما در تهران
  5. تعمیرو سرویس دوره ای لاماری ایما در تهران

سوالات متداول

سرویس دوره ای لاماری ایما چگونه انجام می شود؟
سرویس دوره ای این خودرو توسط کارشناسان مجرب تعمیرکارچری انجام خواهد شد.
تعمیر موتور خودروی لاماری هم انجام می دهید؟
بله تخصص ما تعمیر موتور انوع خودروهای خارجی می باشد
هزینه تعمیر گیربکس لاماری ایما چقدر است؟
برآورد هزینه تعمیر گیربکس بستگی به نوع خرابی و مشکل به وجود آمده برای ودروی شما دارد.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *