تعمیر گیربکس خودرو تیگو 7 در تهران

تعمیر گیرکبس تیگو7 تهران

فهرست مطالب

چری تیگو 7 به عنوان یک کانسپت به نام TX در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن در سال 2012 معرفی شد. تقریباً یک سال بعد، تیگو 7 وارد بازار ایران شد. در این پست به نحوه تعمیر گیربکس تیگو 7 و همچنین مشخصات فنی و نشانگر خرابی در گیربکس این خودرو می پردازیم. با تعمیرکار چری همراه باشید.

مشخصات فنی خودروی تیگو7

موتور چری تیگو 7 یک موتور متوسط ​​1.5 لیتری توربو شارژ است که 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس 6 سرعته دیفرانسیل جلو دوکلاچه است. از ویژگی های مطلوب تیگو 7 می توان به مصرف سوخت قابل قبول و گشتاور خطی کافی اشاره کرد. کراس اوور تیگو 7 با وجود طراحی فوق العاده، وزن چندان سنگینی ندارد و به لطف ساختار تک دیفرانسیل، با همان قدرت و گشتاور به شتاب کافی دست می یابد.

نشانه های خرابی خودروی تیگو 7 شامل موارد زیر است

  1. سطح پایین روغن
  2. نشتی روغن گیربکس
  3. لغزش زمان حرکت کردن
  4. تاخیر زیاد در موقع حرکت کردن
  5. روشن نشدن چراغ گیربکس
  6. کم شدن شتاب خودرو
  7. حالت اضطراری گیربکس

تعمیر گیربکس تیگو7 در تهران

تعمیر گیربکس تیگو7

امروزه تعمیر گیربکس اتوماتیک به عنوان یک زمینه بسیار فنی و حساس مطرح است. در نتیجه، اگر هر یک از مشکلات ذکر شده در بالا را تجربه کردید، توصیه می شود خودروی خود را نزد یک متخصص گیربکس اتوماتیک ببرید. در نتیجه، گارانتی پس از تعمیر عامل تعیین کننده در نظر گرفته می شود. تعمیرات خودرو فیکس تعمیر گیربکس تیگو 7 شما را تضمین می کند. در این تعمیرگاه خدمات حمل خودرو به تهران رایگان و همچنین تخفیف شهرستانی نیز ارائه می شود. این تنها تعدادی از خدمات ارائه شده توسط این مرکز است. برای مشاوره و تست رایگان همین الان با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

راهنمای مطالعه: تعمیر خودروی ام وی ام x550در تهران 

چرا گیربکس تیگو7 نیاز به تعمیرات دارد؟

گیربکس تیگو 7 نوعی گیربکس اتوماتیک است که تفاوت قابل توجهی با سایر انواع دنده دارد. این گیربکس نسبت به گیربکس های دنده ای نیاز به نگهداری، تعمیرات و عیب یابی متفاوتی دارد. تعمیرکارانی که فقط روی گیربکس های دستی کار کرده اند ممکن است نتوانند خدمات کافی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7 ارائه دهند. ارجاع تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7 به تعمیرکار غیر متخصص ممکن است عوارض زیر را در پی داشته باشد.

عیب یابی اشتباه

عیب یابی صحیح اولین قدم در تعمیر صحیح و موثر گیربکس است. اگر شناسایی عیب به درستی انجام نشود، یا اگر با وجود خرابی گیربکس، مشکل تشخیص داده نشود، هزینه مشکلات بعدی به میزان قابل توجهی بیشتر خواهد بود. گیربکس یکی از گران‌ترین بخش‌های خودرو است و تعویض آن هزینه‌های زیادی را برای صاحب خودرو در پی خواهد داشت. تشخیص صحیح، دقیق و سریع می تواند از خرابی اضافی گیربکس و هزینه های مربوطه جلوگیری کند.

تعمیرات اشتباه

اگر عیب یابی به درستی انجام نشود، ایرادات خودرو به سایر قطعات نسبت داده می شود. در این صورت تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7 به اشتباه انجام می شود. به عنوان مثال، قطعه ای که نیازی به تعویض ندارد، می تواند در حالی که قسمت مشکل ساز در جای خود باقی می ماند، تعویض شود. تعمیرات نادرست علاوه بر هزینه بر بودن، ممکن است مشکلات اساسی را پنهان کرده و باعث از کار افتادن گیربکس شود.

تعمیر گیربکس تیگو 7

تیگو 7 از جمله خودروهایی به شمار می رود که استفاده از انها متداول و رایج شده است و خیلی از افراد از این خودرو استفاده می نمایند. 

نکاتی که در زمان استفاده از این خودرو وجود دارد این است که این خودرو را باید با تمامی خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد انجام شود تا اینکه بتوان بهترین خدمات را در این زمینه درخواست داد و در اختیار داشت. 

تعمیر گیربکس تیگو 7 در تهران از جمله خدماتی است که می توانید از تعمیرکارچری و مشاورین ما در اختیار داشته باشید و با استفاده از این خدمات است که می توانید بهترین ها را در اختیار داشته باشید و از بهترین خدمات ما استفاده نمایید. 

تعمیر موتور خودروی تیگو 7 در تهران 

تعمیرکارچری متخصص در تعمیر موتورهای تیگو 7 است. در تیم آنها، کارشناسانی وجود دارند که بر روی تشخیص و رفع مشکلات مربوط به موتور تیگو 7 تمرکز می کنند. انتخاب خدمات آنها تعمیر کارآمد را بدون هزینه های غیر ضروری یا تاخیر تضمین می کند. با این حال، انتخاب تعمیرکاران بی تجربه ممکن است منجر به ضرر مالی و زمانی شود.

تعمیر موتور تیگو 7 در تهران - تعمیرکارچری

تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق خودروی تیگو 7 تهران

یکی دیگر از خدماتی که می توانید از تعمیرکارچری دریافت و در اختیار داشته باشید تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق تیگو 7 در تهران است. این خدمات را می توانید از ما درخواست کنید تا کارشناسان ما بهترین ها را در این زمینه به شما ارائه کنند تا بتوانید در این زمینه به بهترین شکل ممکنه عمل نمایید و این خدمات را در اختیار داشته باشید. 

تعمیرگاه تیگو 7 در تهران 

برای اینکه بتوانید تعمیرگاه تیگو7 در تهران را بیابید باید ابتدا با بهترین تعمیرکاران ما در ارتباط باشید. انها قادر خواهند بود که بهترین تعمیرگاه تیگو 7 در تهران را به شما عزیزان معرفی نمایند تا بتوانید با خیالی آسوده به تعمیرگاه رفته و خودروی خود را تعمیر نمایید. 

صافکاری و نقاشی خودروی تیگو 7 در تهران

همانطور که می دانید، وسایل نقلیه لوکس با ارزش قابل توجهی برای تعمیر هر گونه آسیب فیزیکی به بدنه خود نیاز به تخصص تخصصی دارند. این به دلیل این واقعیت است که یک نقاش ماهر و با تجربه برای اطمینان از یک پایان بی عیب و نقص ضروری است.

همان طور که اطلاع دارید خودروهایی که ارزش بسیار بالایی دارد باید حتما به یک صافکار مراجعه کنید. به این خاطر فردی که صافکار است باید تسلط کاملی نسبت به خدماتی که ارائه می دهد داشته باشد تا بتواند کار را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

در کنار صافکاری و نقاشی، همین طور لیسه گیری و نقاشی خودرو انجام می گیرد. در مراجعه حضوری کارشناس براساس آسیب صدمه وارد قسمت های مختلف خودرو مشخص می کند تا با استفاده از چه راهی ترمیم صورت بگیرد.

عیب یابی خودروی تیگو 7 در تهران 

نحوه عیب یابی کردن از این خودرو کار سخت و مشکلی نیست و می توانید از این خودرو مشکلات ان را بررسی کرده و در اختیار داشته باشید. باید گفت و این نکته را در نظر داشت که تعمیر خودروی تیگو 7 و امثال آن باید حتما توسط یک تعمیرکار زبده و ماهر در این زمینه انجام گردد که بتواند به بهترین شکل ما را به آنچه که در نظر داریم برساند و از خدمات ما بهترین استفاده لازم را ببرد. در ادامه در مورد عیب یابی و نجوه تعمیر کردن خودروی تیگو 7 به شما اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد که با بهترین اطلاعات بتوانید خدمات را در اختیار داشته باشید. 

هزینه تعمیر گیربکس تیگو 7 در تهران - تعمیرکارچری

مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک کدام است؟

نشت محفظه، واشر و لوله های حاوی مایع انتقال: این مشکل می تواند در اثر ضربه یا ساییدگی ایجاد شود و علائم آن شامل ریختن مایع انتقال به بیرون است.

سوختن شیر برقی گیربکس: این مشکل ممکن است باعث لیز خوردن و تعویض خودکار دنده بدون دلیل شود.

چرخ دنده های فرسوده: این مشکل علت اصلی بسیاری از خرابی های گیربکس و عدم کارکرد صحیح آن است.

پیری روغن ترمز: اگر روغن گیربکس برای مدت طولانی تعویض نشود، می سوزد و مشکلاتی ایجاد می کند.

تعمیر گیبرکس تیگو 7 تهران - تعمیرکار چری

تعمیر گیبرکس تیگو 7 در تهران چقدر هزینه دارد؟

گیربکس یکی از گران ترین عناصر خودرو است. با این حال، این بدان معنا نیست که تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7 همیشه گران است. معاینات دوره ای و آسان ارزان هستند و به راحتی می توانند از هزینه های زیاد جلوگیری کنند. بنابراین، برای صرفه جویی در هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7، به سادگی خودرو خود را به صورت منظم نزد مکانیک ببرید.

اگر گیربکس نیاز به تعمیرات گسترده تری داشته باشد، هزینه آن با توجه به قیمت قطعه تعویضی تعیین می شود. در شرایط بسیار کمی، لازم است کل گیربکس تعویض شود. این امر منجر به هزینه های قابل توجهی خواهد شد. با این حال، هدف از تعمیر و نگهداری گیربکس اتوماتیک تیگو 7 این است که گیربکس خودرو را از رسیدن به این نقطه از خرابی دور نگه دارد.

تعمیر گیربکس تیگو 7 پرو

گیربکس اتوماتیک تیگو 7 پرو مشابه مدل استاندارد تیگو است و سازنده سیستم انتقال قدرت CVT با قابلیت شبیه سازی 9 دنده (مشابه دنده مورد استفاده در چری آریزو 6 و 5 جدید) را در نظر گرفته است که ممکن است فاقد اسپورت باشد. ویژگی های مدل دو کلاچه روی کاغذ. در عوض، به نظر می رسد که از نظر استهلاک برتر است و راندمان مناسب آن مصرف سوخت و هزینه های نگهداری را تحت کنترل نگه می دارد. به عبارت دیگر، تیگو 7 پرو دارای موتور و گیربکس مشابه آریزو 6 است.

برای تعمیر گیبرکس تیگو 7 از کجا باید شروع کنیم؟

اگر متوجه علائم خرابی در گیربکس خود شدید یا مدت زیادی است که توسط تعمیرکار ماهر بررسی نشده است، می توانید از گیربکس باز بهره مند شوید. در یک بررسی کامل، مکانیک ماهر ما تمام مشکلات گیربکس خودروی شما را ارزیابی می‌کند و یک جدول زمانی خاص برای بررسی‌های آینده تنظیم می‌کند. گیربکس باز می تواند هزینه های تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 7 را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و همچنین عمر مفید وسیله نقلیه شما را افزایش دهد.

تعمیر چری تیگو 7 پرو در تهران

مجموعه تعمیرکارچری در تهران است و مالکین این خودروها برای تعمیر خودروی چری تیگو7 می توانند مراجعه کنند. همین طور افرادی که بیرون از محدوده تهران هستند با مشاوره تلفنی و هماهنگی می توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

علت لرزش گیربکس تیگو 7 شامل موارد زیر است:

نقص در سیستم تعلیق: نقص در اجزای سیستم تعلیق می تواند باعث ایجاد لرزش در خودرو به خصوص تیگو 7 شود.

ناهماهنگی چرخ ها: چرخ های ناهموار یا نامناسب می توانند هنگام رانندگی لرزش ایجاد کنند.

ترمزها: مشکلات سیستم ترمز، مانند خوردگی دیسک های ترمز یا گیرکردن چرخ ها، می تواند باعث لرزش خودرو شود.

نقص و نقص در سیستم انتقال نیز می تواند باعث ایجاد لرزش در هنگام رانندگی شود.

لرزش می تواند به دلیل مشکلات تعلیق مانند فنر معیوب یا تعلیق گیر کرده باشد.

لرزش موتور: لرزش می تواند ناشی از مشکلات موتور مانند تنظیمات موتور معیوب یا نقص قطعات باشد.

مشکلات تعادل چرخ ممکن است باعث لرزش خودرو شود.

سایر علل مکانیکی: شکستگی لوله ها، اتصالات نامناسب و غیره همگی می توانند به لرزش خودرو کمک کنند.

تعمیر گیربکس خودرو تیگو 7 در تهران - تعمیرکارچری

مزایای گیربکس تیگو 7:

مصرف سوخت: گیربکس های دستی معمولاً به عنوان جایگزین مقرون به صرفه تری از نظر مصرف سوخت دیده می شوند. راننده می تواند با تعویض دستی دنده ها به حداکثر بهره وری سوخت دست یابد.

کنترل بیشتر: گیربکس دستی کنترل دقیق تری بر قدرت موتور و سرعت خودرو به راننده می دهد.

چگونه می توانیم مشکلات گیربکس تیگو 7 را تشخیص دهیم؟

لرزش یا واژگونی: اگر در حین تعویض دنده یا رانندگی با لرزش یا واژگونی عجیبی مواجه شدید، ممکن است مشکل در گیربکس وجود داشته باشد.

صداهای غیرمعمول: اگر صدای کلیک، جیغ یا سایر صداهای غیرعادی را از انتقال می شنوید، به احتمال زیاد مشکل وجود دارد.

عدم تعویض به موقع دنده ها: اگر گیربکس دیر، با مشکل پاسخ می دهد یا دنده را تعویض نمی کند، باید ایرادات احتمالی را در نظر بگیرید.

سفتی یا شل بودن دنده ها: اگر دنده ها متمایز به نظر می رسند یا شواهدی از شل بودن نشان می دهند، ممکن است مشکل انتقال وجود داشته باشد.

نشانگرهای هشدار: اگر نشانگرهای هشدار دهنده برای انتقال یا سیستم های مربوطه ظاهر شوند، باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرند.

سوخت: زیاد یا کم؟ استفاده غیرمعمول از سوخت ممکن است به طور بالقوه نشان دهنده مشکل در گیربکس یا سایر سیستم ها باشد.

خدمات تعمیرگاه تیگو 7 تهران به مشتریان

  • تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو تیگو 7 تهران
  • تعمیر موتور خودروی تیگو7 در تهران 
  • تعمیر گیربکس خودروی تیگو 7 در تهران 
  • صافکاری و نقاشی خودروی تیگو 7
  • سرویس خودروی تیگو 7 در تهران 

تعمیرگاه خودروی تیگو 7 در تهران 

اگر به دنبال تعمیرگاه تبگو 7 در تهران هستید ما می توانیم به شما بهترین تعمیرگاه خودروی تیگو7 را معرفی کنیم تا اینکه بتوانید با دریافت خدمات از ما بهترین کارکرد ها را دریافت نمایید. 

بهترین تعمیرکار تیگو7 در تهران را می توانیم به شما معرفی کنیم تا با داشتن بهترین اطلاعات از ما بتوانید به بهترین خدمات خود برسید و بهترین ها را از ما داشته باشید. برای دریافت اطلاعات در مورد خودروی تیگو8 می توانید مقاله ما را در مورد تعمیرگاه تیگو 8 در تهران مطالعه کنید. 

 

سوالات متداول

شما می توانید برای تعمیر تیگو 7 در تهران به وبسایت تعمیرکارچری سری بزنید تا این خدمات را در کمترین زمان برایتان انجام بدهد

شما برای تعمیر موتور و جلوبندی خودروی تیگو 7  در تهران اول باید به بهترین تعمیرکاران ما در این زمینه روی اورید تا آنها بتوانند بهترین خدمات ممکنه را در اختیار شما قرار بدهند!!

برای اینکه اطلاع از قیمت تعمیر و هزینه تعمیر تیگو 7 داشته باشید می توانید در این زمینه با مشاورین ما ارتباط بگیرید تا بهترین خدمات را به شما ارائه نمایند

شما می تانید برای تعمیر تیگو 7 و این خودرو به تعمیرکاران ما ماجعه نمایید تا این مشکل را برایتان حل نمایند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *