تعمیر گیربکس ام وی ام 550 در تهران

فهرست مطالب

تعمیر گیربکس ام وی ام 550 از خدماتی است که می توانید از تعمیرکارچری درخواست کنید و این خدمات را برایتان انجام بدهند. در صورتی که گیربکس شما با مشکلی رو به رو شد فقط کافیست که با تعمیرکاران ما در تماس باشید تا این خدمت را برایتان انجام دهند با یک تماس می توانید مشاوره های لازم  را از ما دریافت نمایید.

مشخصات فنی MVM550

موتور MVM 550 یک موتور دو لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که می تواند 139 اسب بخار قدرت در 5750 دور در دقیقه و 182 نیوتون متر گشتاور در 4300 دور در دقیقه تولید کند. علاوه بر این، نیرو از طریق گیربکس پنج سرعته دستی یا CVT با حالت هفت سرعته تیپترونیک به چرخ های جلو منتقل می شود. همچنین موتور 1.8 لیتری این خودرو با 130 اسب بخار قدرت و 170 نیوتن متر گشتاور در کشور مبدا موجود است. وزن این خودرو با موتور دو لیتری و گیربکس دستی در حدود 1366 کیلوگرم است، در حالی که بهسازی ام وی ام 550 با گیربکس CVT تقریباً 35 کیلوگرم به وزن خالص خودرو اضافه می کند.

تعمیرکارچری تعمیرگاه تخصصی انواع خودروهای ام وی ام 550

تعمیرکارچری به عنوان ارائه دهنده تخصصی تعمیرات گیربکس ام وی ام 500 به شما توصیه می کند که حتما پیشنهادات شرکت های خودروسازی مبتنی بر شیوه اصولی و درست نگه داری از خودروها را جدی بگیرند و به انها عمل نمایند. ما تا پایان این مقاله همراه شما هستیم که سوالات تخصصی خود را در زمینه تعمیر گیربکس خودروی ام وی ام 550 پاسخ دهیم. همین طور قادر خواهید بود ه در مورد تعمیر گیربکس خودروی ام وی ام X33 هم اطلاعاتی را به دست آورید. تعمیر گیربکس ام وی ام 550 در تهران - تعمیرکارچری

دلیل لرطش ام وی ام 550 در زمان رانندگی چیست؟

هرز چرخیدن صفحه کلاج یا اینکه خراب شدن پلوس می تواند از دلایل لرزش خودرو زمان حرکت کردن خودرو باشد.

چرا باید سرویس دوره ای را جدی بگیریم؟

ممکنه در نگاه اول سرویس دوره ای کار وقت گیر و پر هزینه باشد. اما امری وقت گیر و پر هزینه به نظر می رسد. اما باید بدانیم که اگر این سرویس را جدی نگیریم ممکن است که مشکلات کوچکی در همان زمان رخ دهد که دیگر قابل جبران کردن نباشد و همین سبب بروز آسیب هی جدی به خودروی ما می شود و این ایرادات و رفع کردن انها می تواند هزینه و وقت شما را تلف نماید.

تعمیر گیربکس ام وی ام 550

تعمیر گیربکس ام وی ام 550 در تخصص ماست. تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصصی حساس به شمار می رود که اگر به متخصص خوب این کار سپرده نشود سبب خرب شدن دیگر قطعات و چمدبرابر شدن هزینه های شما خواهد شد. همه خودروها ام وی ام باید در فواصب منظم سرویس شوند. هرسرویس گیربکس اتوماتیک باید چیزی حدود 35000 تا 40000 کیلومتر انجام شود.

خطاهای گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550 را جدی بگیرید.

زمانی که گیربکس پیغام می دهد و با چراغ چک روشن می شود، قطعا ایرادی در سیستم خودروی شما به وجود امده است و رانندگی به آن ایراد ممکن است آسیب جدی ای وارد کند. بنابراین در صورت مشاهده خطا در اولین فرصت ممکن خودروی خودرا به تعمیرگاه مطمئن برسانید. تعمیر خودروی ام وی ام 550 در تهران - تعمیرکارچری

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550

در برخی شرایط، هر چقدر هم که راننده پدال گاز را پمپ کند، خودرو شتاب نمی گیرد. نشتی و ترک در گیربکس می تواند باعث افت روغن گیربکس شود. این امر به احتمال زیاد در آینده ای نه چندان دور آسیب عمده ای به گیربکس خودرو وارد می کند. با این حال، گاز خروجی خودرو ممکن است نتیجه شرایطی باشد که به عنوان لغزش گیربکس شناخته می شود. در صورت داشتن هر یک از این مشکلات در اسرع وقت به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک ام وی ام 550 مراجعه نمایید. صداهای عجیب ممکن است به طور بالقوه نشان دهنده خرابی گیربکس باشد که باید فورا بررسی شود. یا اینکه تعویض دنده آسان نیست، که هر دو غیرعادی هستند.

تکنسین های آموزش دیده در زمینه تعمیر گیربکس ام وی ام 550

تکنسین های ما آموزش های زیادی را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کردن کامل ضمانت نامه خودروی شما را می توانند با بالاترین استانداردهای ممکن تعمیر نمایند تا دیگر در این زمینه مشکلی نداشته باشید و با خیالی راحت بتوانید به تیم مجرب ما تکیه کنید تا این خدمات را برایتان انجام بدهند.

چگونه عمر گیربکس اتوماتیک خودرو را بالا ببریم؟

پس از استارت زدن خودرو، ابتدا پدال ترمز را فشار دهید، سپس ترمز دستی را رها کنید و آخرین دنده را به دنده D تغییر دهید. حالا به آرامی پدال را رها کنید و ماشین کمی شروع به حرکت کرد. هنگامی که کاملاً متوقف شد، ابتدا خودرو را در دنده روشن یا خنثی قرار دهید و سپس ترمز دستی را فشار دهید. حالا پدال ترمز را رها کنید و اجازه دهید ماشین ثابت شود. اکنون دنده را در موقعیت P قرار دهید.
  1. شما همچنین می توانید پارک کنید.
  2. حتما خدمات دوره ای گیربکس را جدی بگیرید.
  3. روغن گیربکس اتوماتیک خود را هر 35000 کیلومتر تعویض کنید.
یکی از ضروری ترین ملاحظات هنگام تعمیر یا تعویض قطعات خودرو، هزینه است. به دلیل چینی بودن خودرو ام وی ام 550 و کم بودن قطعات یدکی در بازار و همچنین عدم ثبات بازار، گیربکس مدرن به شما مشتریان عزیز توصیه می کند برای اطلاع از جزئیات و نرخ دقیق قطعات و تعمیر گیربکس با ما تماس بگیرید. بودن. مشتریان عزیز، متخصصان ما در اینجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند. همچنین می‌توانید با شماره‌های تعمیرکارچری برای تعیین وقت برای دیدن خودرو تماس بگیرید.

سوالات متداول

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام 550 چقدر است؟
هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام طبق تعرفه ای که وجد دارد محاسبه خواهد شد و باید هزینه آن را حساب کرد.
تعمیر گیربکس چگونه انجام می شود؟
تعمیر گیربکس ام وی ام 550 را می توانید از کادر مجرب ما دریافت کنید.
خدمات تعمیرکارچری در زمینه تعمیر گیربکس چیست؟
بهترین خدمات را در زمینه تعمیر ام وی ام550 از ما خواستار شوید تا با کمترین قیمت این کار را برایتان انجام دهد.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *