تعمیر گیربکس برلیانس در تهران

تعمیر گیربکس برلیانس در تهران - تعمیرکارچری
 تعمیرکارچری خدمات تخصصی از جمله تعمیر گیربکس برلیانس توسط متخصصین برتر ارائه می دهد. اگر با گیربکس خودکار برلیانس خود به مشکل برخورد کنید، لطفاً با تیم متخصص ما تماس بگیرید. گیربکس مدرن به عنوان یک تعمیرگاه برتر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران، متخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک تمامی برندهای خودروی چینی از جمله برلیانس می باشد. تیم کارشناسان ما بسیار آموزش دیده اند و دوره های تخصصی را در خارج از کشور گذرانده اند و خدمات و تعمیرات درجه یک را تضمین می کنند.

فهرست مطالب

تعمیر گیربکس خودروی برلیانس در تهران

ما مفتخریم که برای کلیه خدمات ارائه شده گارانتی رسمی ارائه می دهیم و در هنگام تعمیر و نگهداری گیربکس برلیانس خیال شما را راحت می کند. علاوه بر این، ما گارانتی رسمی هم برای قطعات و هم برای خدمات ارائه می‌کنیم و نگرانی‌ها در مورد خرابی‌های احتمالی گیربکس را از بین می‌بریم. برلیانس یک شرکت چینی مشهور است که وسایل نقلیه برای BMW، Mitsubishi Motors، Porsche، Toyota، Pennine Farina و Italian Design تولید و جمع آوری می کند. به تازگی این شرکت خط تولید خودروی خود را راه اندازی کرده است که مدل های خاصی در ایران مونتاژ می شود.
تعمیر گیربکس آریزو 5 در تهران 

تعمیر گیربکس H330 در تهران

برلیانس H330 یک سدان شناخته شده است که در ایران توسط سایپا و پارس خودرو تولید می شود. در ابتدا اولین نسخه برلیانس به موتور 1.5 لیتری مجهز شد. با این حال، با توجه به محدودیت های موتور، تصمیم به ارتقای آن به یک موتور 1.65 لیتری پس از سال 1996 گرفته شد. این خودرو در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه می شود. مدل دستی دارای جعبه دنده 5 سرعته است، در حالی که نسخه اتوماتیک مجهز به گیربکس چهار سرعته است که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. بازده سوخت این سدان بسته به اندازه موتور و نوع انتقال متفاوت است. برای نسخه 1.5 لیتری، گیربکس دستی حدود 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می کند، در حالی که نسخه اتوماتیک حدود 6.7 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می کند. از سوی دیگر، نسخه 1.65 لیتری که به دو صورت دستی و اتوماتیک عرضه می شود، مصرف سوخت ترکیبی تقریباً 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر برای نسخه دستی و 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر برای نسخه اتوماتیک دارد. تعمیرگاه برلیانس در تهران - تعمیرکارچری

تعمیر گیربکس اتوماتیک H230 در تهران

برلیانس H230، محصول شرکت برلیانس، در نمایشگاه خودرو پکن در سال 2012 به نمایش درآمد و متعاقباً در آگوست همان سال به بازار عرضه شد. از سال 1393 به بعد شرکت پارس خودرو مونتاژ این خودرو را آغاز کرد. در دو نوع دنده دستی و اتوماتیک در بازار عرضه شد. برلیانس H230 که به یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ مجهز است، می تواند حداکثر قدرت 103 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر را تولید کند. نیروی موتور از طریق گیربکس 5 سرعته دستی یا گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. گیربکس اتوماتیک این خودرو ساخت شرکت Getrag آلمان است. با این حال، تعویض دنده چندان دقیق نیست و عملکرد استثنایی نیست. یکی از ویژگی های قابل توجه این خودرو مصرف سوخت بهینه آن است، زیرا در هر 100 کیلومتر تقریباً 6.5 لیتر بنزین مصرف می کند و آن را به خودرویی کم مصرف تبدیل می کند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس H220

برلیانس h220 یک هاچ بک جمع و جور است که برای خانواده های کوچک یا زوج های جوان طراحی شده است. علیرغم اندازه کوچک، عملکرد فنی چشمگیر و ظاهر جذاب تری نسبت به برخی از مدل های سنتی موجود در بازار ایران مانند پژو 206 و تیبا 2 ارائه می دهد. این مدل از سال 1391 بخشی از مجموعه محصولات برلیانس خودرو بوده و در مصرف کنندگان ایرانی توسط شرکت سایپا از سال 1395 تا 1398 شایان ذکر است برلیانس h230 مجهز به موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی می باشد.
راهنمای مطالعه: تعمیرگاه هیوندای در تهران
تعمیر خودروی برلیانس در تهران

تعمیر گیربکس برلیانس کراس C3 در تهران

برلیانس C3 کراس که با نام برلیانس کراس نیز شناخته می شود، یک خودروی هاچ بک است که شبیه خودروهای کراس اوور است. در سال 2014 به عنوان یک نسخه متقاطع از برلیانس h320 معرفی شد. با توجه به افزایش تقاضا برای کراس اوورهای کامپکت مقرون به صرفه، سایپا، شرکت خودروسازی ایران، با شریک چینی خود، شرکت برلیانس، برای آغاز تولید برلیانس C3 کراس در سال 2016 همکاری کرد. دستیابی به موفقیتی مشابه سایر مدل های محبوب مانند Sandro Step Way.

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس V5

برلیانس V5، محصول شرکت چینی برلیانس، اولین بار در نمایشگاه خودرو گوانگژو 2011 به نمایش درآمد. این کراس اوور که از طریق همکاری برلیانس و ب ام و ساخته شده است، در دسته کراس اوورها قرار می گیرد. در ابتدا، ارقام فروش رضایت بخشی را به دست آورد. پارس خودرو در سال 1392 مونتاژ برلیانس V5 را در بازار ایران آغاز کرد. اما توزیع این کراس اوور در بازار داخلی کوتاه مدت بود و در سال 2015 به طور کامل متوقف شد.

نکات کلیدی در نگهداری گیربکس برلیانس در تهران چیست؟

خطاهای گیربکس اتوماتیک برلیانس را جدی بگیرید و در اسرع وقت با تعمیرگاه تعمیرکارچری می توانید تماس حاصل فرمایید. اگر گیربکس خطا داد و چراغ گیربکس یا چک روشن شد مسلما این مجموعه می تواند این مشکل را برایتان حل نماید. رانندگی با گیربکس خراب می تواند هزینه های شما را 2 برابر کند چرا که قطعه های آسیب دیده احتمال دارد به وسیله قطعات دیگر آسیب ببیند.

تعمیرگاه تخصصی برلیانس در تهران

برای تعمیر خودروی برلیانس می توانید با ما در تماس باشید تا مشاورین ما در کمترین زمان بتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

خدمات تعمیرگاه برلیانس تهران در زمینه تعمیر گیربکس خودرو

  1. تعویض روغن گیربکس برلیانس در تهران
  2. تعمیر گیربکس برلیانس در تهران
  3. تعمیرگاه تخصصی برلیانس در تهران
  4. صافکاری خودروی برلیانس در تهران
آیا گیربکس روغن مانند روغن موتو نیاز به تعمیر دارد؟
بله، روغن گیربکس مثل روغن موتور و دیگر روغن های مورد استفاده یا یک کیلومتر مشخص تولید و مصرف خواهد شد.
سرویس گیربکس خودروی برلیانس تا چه زمانی انجام خواهد شد؟
بر اساس توصیه های سازنده سرویس منظم باید برطبق کیلومتر انجام شود.عوض کردن به موقع روغن فیلتر و رانندگی اصولی دانش نسبی عملکرد گیربکس نقش مهمی در بهبود عمر قطعات گیربکس را دارد.
علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک برلیانس چیست؟
علت تقه زدن گیربکس اتوماتیک می تواند به خاطر مشکل برقی باشد. همین طور میزان نبدن فشار روغن گیربکس که ناشی از ایراد در ساعت ی باشد از موارد مهم دیگر می باشد.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *