تعمیر گیربکس خودروی کی ام سی k7 در تهران

تعمیر خودروی کی ام سی در تهران - تعمیرکارچری
جک X7، مدل کراس اوور افتتاحیه این شرکت با زبان طراحی نسل سوم محصولات جک معرفی شد. جک X7 در سال 2020 برای اولین بار در بازار چین عرضه شد، اما بعداً توسط شرکت کرمان موتور به ایران وارد شد و در اواسط دهه 1400 به KMC K7 تغییر نام داد. قابل توجه ترین ویژگی این وسیله نقلیه جلوپنجره قابل توجه و چراغ های روشنایی باریک در روز است که چراغ های اصلی به طرز ماهرانه ای در کناره های سپر جلو پنهان شده اند.  در ادامه شما را با تعمیر گیربکس خودروی کی ام سیk7 آشنا خواهیم کرد که بهترین اطلاعات را بتوانید به دست اورید.

فهرست مطالب

مشخصات فنی جک کی ام سی

این خودرو با مشخصات فنی متفاوت تولید شده است. کی ام سی به یک موتور بنزینی 4 سیلندر مجهز می باشد. این موتور از علم GDI استفاده می نماید و قدرتی مساوی با 172 اسب بخار تولید می نماید. همین طور باید گفت که این موتور دارای گشتاور 280 نیوتن متر می باشد که از راه یک گیربکس دوکلاجخ شش سرعته به چرخ های جلو منتقل خواهد شد.

نشان های خرابی گیربکس کی ام سی K7

اپر چه خودروی جک با قطعات متفاوت تولید می شود اما بعد از مدتی امکان دارد هر یک از این قطعات مشکل ساز شود. گیربکس اتوماتیک خودروی جک از قسمت های متفاوتی تشکیل شده است که به دلیل های متفاوت دچار آسیب می شوند و نشانه های در آن رخ می دهد. در صورتی که شما با نشانه های خرابی گیربکس خودرو آشنا هستید می توانید خیلی راحت برای تعمیر کردن آن اقدام نمایید. از نشانه های خرابی گیربکس خودروی جک کی ام سی شامل موارد زیر است:

لرزش و تقه زدن زمان عوض کردن دنده:

اگر زمان عوض کردن دنده احساس لرزش و تقه زدن می کنید این امکان دارد نشانه مشکل در سیستم گیربکس شما باشد.

تغییر نکردن دنده ها:

اگر دنده ها و تغییر آنها بد صورت بگیرد و دنده آرام آرام قادر نباشند که عوض شوند، امکان دارد گیربکس شما دچار مشکل شده باشد و حتما باید این مشکل را برطرف نمایید.

نویزهای غیرعادی:

اگرصداهای غیرعادی در زمان کارکرد گیربکس شنیدید این می تواند یکی از نشانه های خرابی گیربکس شما باشد و این مشکل باید حتما برطرف گردد.

عدم جوابگویی سریع در عوض کردن دنده:

اگر دنده ها با تاخیر یا به شکل غیرعادی کار کند و تا گذشت زمان مشخصی قادر نیست که عوض شوند، پس در این زمن باید بگوییم که در گیربکس مشکلی به وجود آمده است.

نشانگرهای نادرست:

اگر نشانگرهای خطا مثل چراغ جک موتور، یا چراغ گیربکس روشن شود ان نشان می دهد که مشکلی در سیستم گیربکس وجود دارد. در صورت تجربه هریک از این نشانه ها باید بگوییم که مشکلی در سیستم گیربکس شماست و باید به متخصص تعمیر گیربکس خودروی خارجی مراجعه نمایید.

تعمیرگاه کی ام سی k7 در تهران

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک کی ام سیk7  در تهران

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک جک کی ام سی در تهران ، لازم است به نمایندگی مجاز و مرکز تعمیرات متخصص در تعمیر این مدل خاص خودرو مراجعه کنید. تکنسین تعمیر باید شناخت کاملی از قسمت های مختلف خودروی جک داشته باشد و به سیستم انتقال آن نیز مسلط باشد. در ابتدا، باید مشکلاتی را که با آن روبرو هستید را برای تکنسین تعمیر توضیح دهید، او سپس یک بازرسی کامل برای شناسایی نزدیک ترین علت ممکن انجام می دهد. تکنسین تعمیر با استفاده از طیف وسیعی از ابزارهای تخصصی اقدام به بازکردن گیربکس خودرو و بررسی دقیق اجزای مختلف آن می کند.

در صورتی که او بتواند عیب گیربکس شما را تشخیص دهد و ان را تعمیر کند عیبی دیگر به ان وارد نمی شود، اما تعمیرکار مهارت کافی در این زمینه نداشته باشد ن تنها عیب گیربکس برطرف نخواهد شد بلکه آسیب جدی به قطعات دیگر آن وارد نمی شود.

اگر هر یک از اجرای گیربکس نیاز به تعمیر داشته باشد باید انها را تعمیر کنید. اگ عیب آنها زیاد باشد باید از قطعات یدکی برای جایگزین کردن انها استفاده کرد.

تعمیر گیربکس تویوتا در تهران 

هزینه تعمیر گیربکس کی ام سی k7 در تهران

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک جک J7 تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. اگر مشکل گیربکس شما مربوط به قطعه خاصی باشد، هزینه تعمیر کمتر خواهد بود. میزان آسیب به گیربکس شما مستقیماً بر هزینه های تعمیر تأثیر می گذارد. انتخاب تعمیرکار خودروی شما نیز نقش بسزایی در تعیین هزینه نهایی دارد. علاوه بر این، در صورت نیاز به تعویض قطعات یدکی هنگام تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی خود، باید هزینه خرید این قطعات را در نظر بگیرید.

امروزه نوسانات فراوانی در بازار در خرید و فروش قطعات وجود دارد و تهیه قطعات اورجینال می تواند بسیار گران تمام شود. هزینه نهایی تعمیر گیربکس خودرو شما توسط عوامل مختلفی تعیین می شود و انتخاب یک سرویس تعمیر معتبر می تواند به کاهش این هزینه ها کمک کند.

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک کی ام سی در تهران

تعویض منظم روغن در گیربکس اتوماتیک جک برای اطمینان از عملکرد صحیح و افزایش طول عمر آن بسیار مهم است. دفعات تعویض روغن برای گیربکس اتوماتیک به عوامل مختلفی مانند توصیه های سازنده، شرایط رانندگی و استفاده روزانه از خودرو بستگی دارد. به طور کلی توصیه می شود روغن گیربکس اتوماتیک را هر 3 تا 5 سال یکبار تعویض کنید. با این وجود، برای عملکرد بهینه، به شدت توصیه می شود که دستورالعمل های نگهداری ارائه شده در کتابچه راهنمای خودرو و کتابچه راهنمای مالک را رعایت کنید.

تعمیر گیربکس کی ام سی تهران

 

تعمیر موتور گیربکس کی ام سیk7 در تهران

برای تعمیر موتور کی ام سی در تهران می توانید به بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید و از این خدمات نهایت استفاده را ببرید. موتور خودروی کی ام سی k7 از خودروهایی به شمار می رود که تاثیر می گذارد که خرید مطمئنی داشته باشیم و بتوانیم نهایت استفاده را ببرید.

تعمیرجلوبندی و سیستم تعلیق کی ام سیk7  در تهران

سیستم تعلیق و جلوبندی خودروی کی ام سی و تعمیر این خودرو را می توانید به ست تعمیرکارچری بسپارید. ما بهترین تکنسین ها را در این زمینه داریم که می توانند به شما بهترین ها را ارائه دهند و در این زمینه به شما کمک کنند.

جلوبندی خودروی کی ام سی k7 و تعمیر این سیستم را می توانید از ما در اختیار داشته باشید.

خدمات تعمیرگاه کی ام سی در تهران

  1. تعمیر موتور کی ام سی در تهران
  2. تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق کی ام سی تهران
  3. تعمیر گیربکس کی ام سی تهران
  4. تعمیر خودروی کی ام سی تهران
مطالب مرتبط

یک نظر

  • sia گفت:

    سلام وقت بخیر من از خدمتا استفاده کردم و کاملا راضی هستم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *