تعمیر گیربکس جک در تهران

تعمیر گیربکس جک در تهران - تعمیرکار چری

فهرست مطالب

تعمیر گیربکس جک یکی از خدمات تخصصی است که توسط تعمیرگاه های مدرن گیربکس اتوماتیک ارائه می شود. مجموعه تعمیرکار چری دارای بزرگترین متخصصین گیربکس اتوماتیک است که انواع گیربکس خودرو جک را تعمیر می کنند. در صورت خرابی گیربکس جک با ما تماس بگیرید. با ما همراه باشید تا بهترین مطالب را در مورد تعمیر گیربکس خودروی جک در تهران مطالعه کنید.

تعمیر گیربکس جک در تهران

تعمیرکار چری با بیش از 20 سال سابقه تعمیرات انواع گیربکس اتوماتیک یکی از مجهزترین مراکز تعمیر خودروی اتوماتیک تهران می باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای جک یکی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه ما می باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک کاری است که نیاز به درک گسترده ای از مکانیک خودرو دارد. خوشبختانه با گرد هم آوردن بزرگترین تعمیرکاران گیربکس اتوماتیک در یک گروه، قادر به ارائه خدمات منحصر به فرد به شما مشتریان گرامی هستیم. تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه با گارانتی رسمی ارائه شده و خیال مشتری را از بابت کار انجام شده راحت می کند. در صورتی که گیربکس اتوماتیک خودروی جک شما از کار بیفتد، می توانید بهترین خدمات را از مجموعه ما درخواست کنید تا این کار را برایتان انجام بدهیم در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکنه.

تعمیر گیربکس اتومات جک در تهران

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک در یک تعمیرگاه مدرن گیربکس اتوماتیک با بهترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا انجام می شود. تعمیر گیربکس جک در یک مرکز تعمیر گیربکس مدرن انجام می شود. در این قسمت ابتدا سعی می کنیم منبع مشکل گیربکس اتوماتیک خودروی جک شما را شناسایی کنیم. پس از مشخص شدن مشکل اصلی، هزینه تعمیر به تفصیل به اطلاع شما خواهد رسید. پس از تایید شما، گیربکس اتوماتیک جک تعمیر می شود.

شرکت تعمیرات گیربکس مدرن متخصص در تعمیر گیربکس جک می باشد که با دقت و کیفیت استثنایی انجام می شود.

گروه مدرن گیربکس با بیش از 20 سال تخصص کاری عالی در غرب تهران، تعمیرات انواع گیربکس خودروهای چینی را به حرفه ای ترین شکل ممکن انجام می دهد.

تعمیرگاه جدید گیربکس گیربکس می تواند تمامی مدل های جک از جمله جک S5، جک S3، جک J3، جک J5 و جک J4 را سرویس دهد.

تعمیر گیربکس خودروی جک در تهران - تعمیرکار چری

مراحل تعمیر گیربکس جک:

  1. تست و عیب یابی ایراد گیربکس به صورت کاملا رایگان و تضمین شده
  2. شروع کردن به تعمیرات گیربکس در این مرحله اگر نیاز باشد تعویض انجام می پذیرد.
  3. تست خودرو و گیربکس و اطمینان از کارکرد درست و اصولی آن

تست نهایی گیربکس اتوماتیک جک

یکی از اصلی ترین قسمت های تست کردن نهایی گیربکس اتوماتیک می باشد که زیر نظر متخصصین ما انجام می شود.

نکته مهم در تعمیرات گیربکس اتوماتیک جک ارائه دادن فاکتور و گارانتی رسمی 20 هزار کیلومتری است که خیال مشتری را از بابت کیفیت تعمیرات راحت نماید.

یکی از دغدغه های اصلی خیلی از صاحبان خودروهای جک هزینه تعمیرات و تهیه کردن قطعات خودروهایشان می باشد. ما در مجموعه تعمیرکارچری بر این باوریم که چنین مشکل و دغدغه را برای همیشه برایتان حل کنیم که چنین مشکلی را تحت هیچ شرایطی نداشته باشید. ما بر این باوریم تا جایی که می شود قطعات را تعمیر کنیم به جای تعویض چرا که تعویض قطعات می تواند هزینه های زیادی را برای مشتری به وجود آورد.

نکات مهم زمان نگهداری از گیربکس اتوماتیک جک چیست؟

  • هنگامی که خودرو متوقف می شود، هرگز نباید دنده را در حالت خنثی یا N قرار دهید. این فشار اضافی به گیربکس وارد می کند. بهترین کار در این مواقع این است که دنده را در حالت دستی نگه دارید تا بتوانید سرعت خودرو را با دنده های سنگین مدیریت کنید. برای انجام این کار ابتدا ترمز را فشار دهید تا سرعت خودرو کم شود. لازم به ذکر است که این کار به دور موتور پایین نیاز دارد. در غیر این صورت فشار زیادی به باندهای کلاچ و گیربکس وارد می شود.
  • برخی از رانندگان معتقدند که رها کردن خودرو در حالت N خنثی در سراشیبی مصرف سوخت را به حداقل می رساند. در حالی که این فکر اساسا نادرست است. پس از مدتی ECU متوجه می شود که موتور نیازی به تولید نیرو ندارد و به دستور خود پاشش سوخت را متوقف می کند.
  • در گیربکس های اتوماتیک، استفاده از ترمز دستی هنگام تعویض دنده پارک بسیار مهم است. اگر این کار را نکنید، دنده پارکینگ درگیر می شود و فشار زیادی به آن وارد می کند. این امر به دنده نهایی گیربکس فشار وارد می کند و باعث از کار افتادن آن می شود.

تعمیر گیربکس اتومات جک s5 در تهران

جک S5 یک خودروی چینی شناخته شده در بازار است. این خودرو دارای موتور 1997 سی سی توربوشارژ چهار سیلندر (نوع اتوماتیک) می باشد. این موتور دارای حداکثر قدرت 174 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و گشتاور 265 نیوتن متر است. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با دو کلاچ DCT به چرخ های جلو منتقل می شود. حداکثر شتاب این خودرو در نوع اتوماتیک حدود 13 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی آن تقریباً 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

تعمیر خودروی جک در تهران - تعمیرکارچری

تعمیر گیربکس اتومات جک s3

جک اس 3 یکی دیگر از کراس اوورهای جک در ایران پس از عرضه جک اس 5 است. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر بهره می برد که می تواند تا 107 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس CVT این قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند. انتظار می رود شتاب 0 تا 100 این خودرو تقریباً 11 ثانیه طول بکشد. این کراس اوور 1.2 تنی در حالت ترکیبی 7.6 گالن سوخت در هر 100 کیلومتر مصرف می کند.

تعمیر گیربکس اتومات جک j5

جک G5 یکی دیگر از سدان های جک است که برای بازار ایران در نظر گرفته شد. این خودرو در ابتدا با موتور 1.5 لیتری عرضه شد. این موتور می تواند 111 اسب بخار و 146 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. نسخه دیگری که کرمان موتور برای بازار ارزیابی کرده است، دارای موتور 1.8 لیتری است که قادر به تولید 141 اسب بخار قدرت و 165 نیوتن متر گشتاور است. نیروی این موتور از طریق گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. مصرف سوخت ترکیبی در نسخه دستی 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است در حالی که نوع اتوماتیک آن 7.6 لیتر در 100 کیلومتر است.

تعمیر گیربکس اتومات جک j4

جک جی 4 برای اولین در نمایشگاه خودرو گنواژو در سال 2012 رونماییی شد و در سال 2013 در بازار معرفی گردید. شرکت کرمان موتور که دوران خوبی را در زمان مونتاژ خودرو تجربه کرده است تصمیم گرفت که جک جی 4 را به سبد محصولات خود اضافه نمود.

چکیده کلام

بهترین خدمات در زمینه تعمیر جک اتومات در تهران و گیربکس اتوماتیک در تهران را از ما خواستار شوید. بهترین ها را می توانید از ما خواستار باشید تا در این زمینه بتوانید از ما بهترین ها را درخواست کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *