تعمیر گیربکس خودروی لیفان در تهران

فهرست مطالب

اگر خودروی لیفان شما با هر گونه مشکلی مواجه شده باید هرچه سریعتر اقدام به تعمیر آن کنید در این مطلب به مواردی که در تعمیر خودرو لیفان انجام می شود اشاره شده است. ما در تعمیرکار چری تعمیر انواع خودروهای لیفان همچنین سرویس دوره ای خودروهای لیفان را توسط تکنسین های فنی و با تجربه انجام می دهیم.

تعمیر خودروی لیفان

تعمیر خودرو در هنگام بروز مشکل امری اجتناب ناپذیر است. مهم ترین خدماتی که در تعمیرگاه لیفان ارائه می شود به شرح زیر است:

سرویس دوره ای لیفان

یکی از راه های مفید و موثری که همواره برای حفظ سلامت خودرو و افزایش طول عمر آن توصیه می شود، استفاده از سرویس های دوره ای است. در سرویس دوره ای خودرو، تمام یا بخشی از خودروی شما با توجه به نوع سرویسی که انتخاب کرده اید، بازرسی می شود. در سرویس های دوره ای مواردی مانند تعویض روغن خودرو، بررسی باد لاستیک، بررسی باتری خودرو، بررسی سیستم مکانیکی و الکتریکی خودرو و … انجام می شود. علاوه بر این، استفاده از سرویس های دوره ای از خرابی ها و مشکلاتی که ممکن است در آینده برای خودروی شما پیش بیاید، جلوگیری می کند.

تعمیر گیربکس ام وی ام X33 در تهران

تعمیر گیربکس لیفان در تهران - تعمیرکارچری

تعمیر گیربکس لیفان

گیربکس یکی از قطعات مهم خودرو است که عموما وظیفه انتقال نیرو و انرژی تولید شده توسط موتور خودرو را بر عهده دارد  و این کار را با استفاده از روغن گیربکس انجام می دهد. بنابراین باید هر چند وقت یکبار روغن گیربکس را تعویض کرده و سطح آن را بررسی کنید. از مشکلات رایج گیربکس ها نشت روغن می باشد. نشتی روغن یا پایین بودن سطح روغن در عملکرد موتور اختلال ایجاد می کند و به تدریج آن را از کار می اندازد. توجه داشته باشید که در صورت خرابی گیربکس باید به تعمیرگاه مراجعه کنید و خودتان اقدام به عیب یابی و تعمیر آن نکنید.

تعمیر موتور لیفان

از قطعات اصلی هر خودرو موتور آن است. موتور همچنین با استفاده از روغن موتور کار می کند. اما تفاوت آن نسبت به گیربکس این است که نمی توان از هر روغنی برای موتور خودرو استفاده کرد. باید از روغنی استفاده شود که متناسب با موتور باشد و با آن سازگار باشد. توصیه می شود روغن موتور را طبق برنامه زمانی تعیین شده توسط سازنده خودرو تعویض کنید. زیرا در صورت عدم تعویض، عملکرد موتور ضعیف شده و خودرو را با مشکل جدی مواجه می کند.

تعمیر جلوبندی لیفان

سیستم تعلیق جلو در خودرو یک سیستم مکانیکی است که شامل قسمت های جلو و عقب خودرو می شود. این بخش به طور کلی از موتور و قطعات داخلی آن مراقبت می کند. قسمت جلو از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که برخی از آن ها فنر، سیب، کمک فنر، سیستم فرمان، سیستم تعلیق و … می باشد که در هنگام عبور خودرو از جاده ها و سطوح ناهموار لرزش هایی در خودرو ایجاد می شود و سیستم تعلیق خنثی می شود. این ارتعاشات با استفاده از فنرها و کمک فنرهای موجود در آن انجام می شود.

یکی از نشانه های مشکل در جلوی خودرو ایجاد صداهای غیرعادی است که هنگام عبور از روی دست اندازها ایجاد می شود. در صورت شنیدن چنین صداهایی برای بررسی و سرویس سیستم تعلیق خودرو به تعمیرگاه مراجعه کنید.

تعمیر

تعمیر سیستم تعلیق لیفان

سیستم تعلیق در قسمت عقب و پایین خودرو وجود دارد که نقش مهمی در کنترل پذیری و فرمان پذیری خودرو دارد. سیستم تعلیق نیز مانند جلوبندی از قسمت های مختلفی مانند فنر، کمک فنر، عایق و … تشکیل شده است که این سیستم ضربه ها و ارتعاشات وارده به خودرو در هنگام عبور از دست اندازها را جذب کرده و از انتقال آن به بدنه و سرنشینان جلوگیری می کند.

 خدمات دیگر

از دیگر خدماتی که ارائه می دهیم می توان به تعمیر و تعویض واشر سرسیلندر، تعویض لاستیک، تعویض باتری، تعمیرات سیستم تهویه، سیستم صوتی، سیستم روشنایی و … اشاره کرد.

از جمله خدماتی که ما به مشتریان ارائه می دهیم شامل موارد زیر است

هزینه تعمیر موتور لیفان 520

یکی از مهم ترین قطعات خودرو موتور است که به خودرو قدرت و حرکت می دهد. ممکن است موتور خودرو از کار بیفتد و منجر به مشکلات اساسی یا حتی خرابی خودرو شود. اگر متوجه کاهش قدرت موتور، افزایش مصرف سوخت، خروج دود یا روغن از موتور، چراغ های هشدار و … شدید، ممکن است مشکلی در موتور خودروی شما وجود داشته باشد.

تعمیر گیربکس خودروی لیفان x60  در تهران - تعمیرکارچری

تعمیر موتور لیفان 520

برای تعمیر و هزینه تعمیرات لیفان 520 باید این موضو ع را در نظر داشته باشید که کارشناسان ما در این زمینه می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه نمایند تا با استفاده از خدمات ما بتوانید بهترین ها را به دست آورید و به بهترین های خودتان تبدیل شوید.

فقط کافیست با ما در ارتباط باشید تا در این زمینه قادر باشیم بهترین خدمات ممکنه را به شما ارائه نماییم و از خدامت ما نهایت استفاده را ببرید.

موادری که باید در زمان تعمیر خودروی لیفان 520 چک و بررسی شود شامل موارد زیر است؛

  • نمودار سیم کشی جامع
  • تکنیک های عیب یابی و دستورالعمل های تعمیر تجهیزات الکتریکی
  • راهنمای دقیقی برای تعمیر سیستم سوخت
  • اجزای مکانیکی موتور، گیربکس
  • سیستم تعلیق
  • ترمزها و فرمان
  • تعمیر سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم صوتی و تصویری چند رسانه ای
  • سیستم ایموبلایزر
  • کیسه هوا، فیوز و رله
  • نقشه های الکتریکی

تعمیر لیفان x60

لیفان X60 از محبوب ترین خودروهای کراس اوور چینی در ایران می باشد. این خودرو از سال 1392 توسط کرمان موتور در ایران عرضه شده است.لیفان X60 با طراحی مدرن و امکانات نسبتا خوب خود توانسته نظر بسیاری از خریداران ایرانی را به خود جلب کند.

مکانیک لیفان x60

برای تعمیر خودرو لیفان بهتر است از تعمیرکاران متخصص و مجرب کمک بگیرید. برخی از خدمات تعمیرات لیفان شامل تعویض روغن، تعمیر موتور، تعویض سیستم تعلیق  و تعمیرات سیستم برقی می باشد. همچنین برخی از قطعات لیفان نیز در بازار موجود است و می توانید آنها را تعویض کنید.

تعمیر لیفان 620

لیفان 620 از خودروهای بهینه و اقتصادی شرکت لیفان است که از سیستم الکتریکی منحصر به فردی بهره می برد. سیستم برق و موتور بهینه لیفان به گونه ای است که مصرف سوخت بسیار کمی دارد. سواری خوب و قیمت مناسب از دیگر ویژگی های این خودروی چینی است.

تعمیر گیربکس خودروی لیفان در تهران - تعمیرکارچری

 

شرکت لیفان

یکی از خودروسازان چینی که نسبتاً زود وارد بازار ایران شد، لیفان است. بنیانگذار این تجارت، مینگ شانگ بود که آن را در سال 1992 تأسیس کرد. لیفان به عنوان یک کارگاه کوچک با ده کارگر شروع به کار کرد، اما به سرعت در سال 2009 به یک تجارت تولید موتورسیکلت گسترش یافت و آن را در رتبه هفتم صنعت خود قرار داد. این تجارت در ابتدا موتورسیکلت‌ها را تعمیر می‌کرد، اما با توسعه آن، به گروه لیفان تغییر نام داد. این شرکت در سال 2003 تولید خودرو را آغاز کرد و تا سال 2005 اولین مینی ون های خود را وارد بازار کرد. این کسب و کار در سال 2005 لیفان، خودرویی با موتور برزیلی را ایجاد و عرضه کرد. این شرکت از سال 2009 اقدام به فروش خودرو در بازارهای بین المللی از جمله ایران کرده است. لیفان 520، 520i، 620، X50 و X60 از جمله این محصولات بودند.

حضور شرکت لیفان در ایران

شرکت چینی مذکور از کرمان موتور به عنوان نمایندگی برای ارائه محصولات خود در ایران استفاده کرد. محصولات این شرکت به واسطه ی کرمان موتور فروش بالایی در بازار ایران داشت. طبیعتاً بازار قابل توجهی برای وسایل نقلیه فوق در کشورهایی مانند اتیوپی، آذربایجان، مصر، روسیه و اروگوئه وجود دارد. در حال حاضر این کشور خودروهای خود را در 51 کشور به فروش می رساند. از جمله در ایتالیا که از برند مارتین موتورز برای فروش این خودروها استفاده می شود.

همانطور که گفته شد نمایندگی مونتاژ و عرضه خودروهای لیفان در ایران کرمان موتور می باشد. کرمان موتور در سال 1373 با هدف تولید خودروهای سواری راه اندازی شد. این شرکت در سال 1379 اولین خط تولید خودروی ماتیز را راه اندازی کرد. کرمان موتور در سال 1365 با این شرکت چینی لیفان قرارداد همکاری منعقد کرد و به همین دلیل خودروهای شرکت مذکور از طریق کرمان موتور وارد بازارهای ایران شد. در سال 1389 لیفان 620 و X60 در سال 91 در این نمایندگی مونتاژ و به فروش رسید.

در ایران تولید مدل‌های لیفان 620 و لیفان 520 متوقف شده و کرمان خودرو مدل های لیفان X60، لیفان x50 و لیفان 820 را در ایران عرضه می کند. لیفان با وجود فروش 43000 خودرو در سال 2009، رتبه سوم را در بین صادرات خودرو چین به خود اختصاص داده است.

تعمیر گیربکس لیفان در تهران

تعمیر گیربکس لیفان در تهران

نمایندگی تعمیر لیفان در تهران

عیب یابی و تعمیر انواع خودروهای لیفان در تعمیرگاه لیفان تعمیرکار چری همراه با کادر مجرب تعمیرات و تجهیزات انجام می شود و خودرو لیفان شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر شده و تحویل خواهیم داد. در صورت نیاز به نمایندگی تعمیر لیفان در تهران با شماره ها ی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *