تعمیر خودرو جک در تهران

تعمیر گیربکس جک در تهران - تعمیرکار چری

فهرست مطالب

می توانید تمامی ایرادات خودروی جک خود را در تعمیرکار چری بررسی کنید. خدمات این تعمیرگاه شامل سرویس های دوره ای، تعویض روغن، بلبرینگ، کیت کلاچ، تسمه تایم، لنت، تنظیم ارتفاع، فرمان، سرویس انژکتور، فیلتر و تعمیرات تخصصی انواع قطعات موتور خودرو می باشد. به طور کلی کلیه خدمات نظارت، فنی و مهندسی و تعمیر خودرو جک در تعمیرگاه انجام می شود.

درباره ی خودرو جک

خودروساز چینی جک، در سال 1964 تاسیس شد. توانایی این شرکت در تولید طیف گسترده ای از خودروهای عالی به آن اجازه داده است تا در بازارهای بین المللی شناخته شده و حضور داشته باشد. محصولات جک یکی از برترین برندهای خودرو در دنیاست که در بازارهای سراسر جهان به فروش می رسد. خودروهای جک از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین خودروها در ایران محسوب می‌شوند. اتومبیل های جک با داشتن طراحی مدرن و ویژگی های امروزی قیمت مناسبی دارند و بسیار محبوب شده اند. بسته به مدلی که رانده می شود، تفاوت هایی در تجربه وسیله نقلیه جک وجود دارد. عدم وجود لرزش خودرو و توانایی کنترل جاده با سرعت بالا دو مزیت خودروهای جک است. علاوه بر این، بسیاری از مدل‌های جک مجهز به ویژگی‌هایی مانند سیستم صوتی بلوتوث، سیستم سرگرمی هوشمند و صندلی‌های گرم شونده هستند.

تعمیر گیربکس جک J3 در تهران - تعمیرکار چری

 

مدل های خودروی جک

خودروهای جک در بازار های جهانی با نام JAC به فروش می رسند و به دلیل ویژگی هایی مانند طراحی مدرن، مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب، در بسیاری از کشورها مورد استقبال قرار گرفته اند. قیمت مناسب خودروهای جک یکی از دلایل اصلی جذابیت آنها در ایران است. بسیاری خودروهای جک را جذاب می‌دانند، زیرا نسبت به سایر برندهای معروف در بازار ایران مقرون به صرفه‌تر هستند. ویژگی های مکانیکی جذاب و استایل شیک و امروزی این خودروها به جذابیت آنها در بازار ایران کمک می کند. خودروهای جک که به دلیل طراحی‌های شیک و معاصر خود شناخته می‌شوند، یکی از محبوب‌ترین خودروسازان در سراسر جهان هستند. اتومبیل های جک با خطوط بسیار ظریف و باریک طراحی شده اند که به ظاهر مدرن و جذاب آنها کمک می کند. علاوه بر این، خودروهای جک دارای ویژگی‌های مختلفی مانند راحتی، رانندگی هوشمند و سیستم‌های امنیتی در پاسخ به نیازهای متنوع مشتریان خود هستند. در ایران خودروهای جک با نام جک نیز شناخته می شوند و مدل های مختلفی از آن در بازار ایران موجود است. برخی از مدل های خودروهای جک عبارتند از:

جک S5

جک S5 کراس اوور سایز متوسط تک دیفرانسیل است. این خودرو با بهره مندی از موتور قدرتمند 2 لیتری مجهز به توربو شتاب خوبی (به خصوص در نسخه دنده ای) در اختیار شما قرار می دهد. البته در مدل اتومات شتاب کمی افت کرده است اما حتی در آن مدل نیز می توان رضایت خود را از قابلیت های رانندگی خودرو نسبت به قیمت و رقبا اعلام کرد. S5 خودرویی بسیار شیک و مدرن است که با طراحی جذاب و ویژگی های فنی مدرن محبوبیت زیادی در بین مردم به دست آورده است.

جک S3

گیربکس جک S3  6 سرعته دستی است و موتور خودرو می تواند 146 اسب بخار قدرت تولید کند. شتاب صفر تا 100 خودرو جک می تواند تا  حدود 10 ثانیه برسد. نکته ی مثبت این خودرو مصرف سوخت پایین آن یعنی 6 لیتر در 100 کیلومتر است که بزرگترین نقطه قوت S3 است. این خودرو با قیمت مناسب و امکانات فراوان یکی از محبوب ترین خودروهای جک در بازار ایران است.

جک J3

موتور به کار رفته در جک دارای قدرت 93 اسب بخار است که عملکرد ضعیفی به حساب می آید. طبق اعلام رسمی مصرف سوخت این خودرو 6.5 لیتر و صفر تا صد 16 ثانیه است. در کل به دلیل قیمت اقتصادی نمی توان از جک توجوی انتظار امکانات و تجهیزات بالایی داشت.

جک J4

موتور جک J4 قدرتی معادل 103 اسب بخار دارد و می تواند شتاب صفر تا 10 را در 13.5 ثانیه کامل کند. ارقامی که کارشناسان فنی برای جک جی 4 ارائه کرده اند چندان ما را شگفت زده نمی کند. در واقع همه خودروهای هم کلاس قدرت یکسانی دارند. نکته مثبت این خودرو طراحی زیبا ومدرن آن همچنین کنترل فرمان راحت آن است که حس خوبی را در هنگام رانندگی به ارمغان می آورد.

جک J5

این خودرو ظاهری بسیار شبیه به J4 دارد، طراحی این خودرو به کمک طراحان ایتالیایی صورت گرفته که دارای طراحی زیبا و منحصر بفردی است. دارای موتور ژاپنی با با قدرت 141 اسب بخار است که در بین تمام اتومبیل های چینی بی نظیر است.

تعمیر خودرو جک

تعمیرات خودرو برای حفظ سلامت و افزایش طول عمر مفید آن بسیار مهم است. اگر خودروی جک شما به دلیل نقص فنی یا نیاز به تعویض قطعات نیاز به تعمیر دارد، بهتر است آن را به تعمیرگاه مراجعه کنید.

تعمیر خودرو جک S3

تعمیرکاران ما به خوبی به عیوب و مشکلات خودرو جک اس 3 اشراف دارند و از دانش و مهارت کافی برخوردارند. با استفاده از تجهیزات پیشرفته عیب یابی و همچنین قطعات اورجینال آماده خدمت رسانی به شما در تعمیرگاه چری هستیم.

تعمیر گیربکس جک در تهران - تعمیرکار چری

 

تعمیرگاه تخصصی جک جی 5

ما تعمیرگاه جک J5 در تهران همراه با تکنسین های باتجربه و تجهیزات پیشرفته عیب یابی در تعمیرگاه خودروهای چینی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم. سعی ما بر این است که انجام تعمیرات تخصصی موتور، گیربکس، جلوبندی، سیتم تعلیق ، برق خودرو و … خودروهای جک در کمترین زمان انجام شود.

در بین خودروهای چینی موجود در بازار، خودروی چینی جک جی 5 یکی از خودروهای پرطرفدار و پرتقاضا می باشد. این خودرو در سال 2011 در دو نوع دنده دستی و اتوماتیک روانه بازار شد و با استقبال خوب مشتریان مواجه شد.

تعمیر کار جک s5

تعمیرگاه های تخصصی جک با توجه به نیاز و ویژگی های خودروهای جک و با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت تعمیرات را انجام می دهند. مکانیک های متخصص جک بر اساس تجربه و مهارت خود بهترین راه را برای تعمیر خودروی شما تعیین می کنند.

هزینه تعمیر جلوبندی جک s5

جلو بندی از قطعات مهم خودرو است که بدون آن وسیله نقلیه شما هیچ تفاوتی با گاری ندارد. زیرا سیستم تعلیق جلو باعث حرکت، ثبات، تعادل و … در خودرو می شود. بنابراین باید از علائم و دلایل آن آگاه باشید تا در صورت بروز مشکل، علائم آن را درک کرده و بلافاصله به تعمیرگاه مراجعه کنید. در صورت مراجعه به تعمیرکار چری عیب یابی خودرو شما در مجموعه ی ما در حضور متخصصان انجام می شود.

تعمیرگاه جک غرب تهران

آدرس شعبه غرب تهران : دانشگاه شریف، بلوار تیموری، تعمیرگاه ایرانیان

تعمیرگاه جک در شرق تهران

آدرس شعبه شرق تهران : اجودانیه، انتهای خیابان سیزدهم مجتمع تعمیرگاهی الماس، تعمیرگاه سون گیربکس

سخن پایانی

مراجعه به تعمیرگاه تخصصی و مسلط به تعمیر خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است تعمیرکار چری با داشتن مکانیک هایی که به تعمیر انواع خودروهای جک مسلط باشند، با داشتن تجربه و دانش لازم در زمینه تعمیرات جک، بهترین راه را برای تعمیر و سرویس ماشین شما تعیین خواهند کرد. جهت تعمیر خودرو خود میتواانید با ما تماس گبیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *